Predmajstrovstva sveta Laragne 2008
- Ivan Plucko - NAY
- Príspevky: 988
- Dátum registrácie: Ut Okt 23, 2007 8:17 pm
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať užívateľa:
Predmajstrovstva sveta Laragne 2008
Zaciatok...
- Ivan Plucko - NAY
- Príspevky: 988
- Dátum registrácie: Ut Okt 23, 2007 8:17 pm
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať užívateľa:
Caute!
Kde bolo tam bolo, islo sa do Francuzska lietat na Pre-World…
Planovalo sa stretnut v Hlohovci cca. o 13:00. Po dodatocnych nakupoch a meskaniach sa stretavame o 16:15. Nakladame najlepsieho zvozara team lidera siroko daleko. Nakoniec zistujeme ze auto nie je uplne plne a Marko ide akurat z rybacky kde grilovali a ma pri sebe gril. Nakladame, vsak som slubil priatelke ze budeme grilovat aj ked som uspesne zabudol jednorazove grily z Lidlu doma. Cesta 1310 km. Posledne vypocty GPS a konecne opustame Slovensko 19:30. Cesta dobra, malo aut, klima ziadna. Moja Suzuki sa dobre nevyspala a s troma kridlami a batozinou sa jej nechcelo ist viac ako 100-110 km. Do kopca to dokonca valilo az 80. Asi o pol noci sa striedam s Markom. Do rana sa este vystriedame dva krat. Unavu za volantom je dost citit. Nakoniec nudne, uspavajuce roviny vystriedaju krasne priesmiky alp, klukate cesty a tunely. Este asi 70 km pred cielom sa zastavujeme posilnit Mc Donalds stravou, kde Marko skusa wifi, business je biznis. Po unavenej ceste dorazame do kempu. Ubytuvavame sa do karavanu. Je to maly prives s plachtovou predcienou. Je to celkom slusne vybavene. Plynovy varic, elektrika, voda a vonku mame celkom velku chladnicku do ktorej si vseci v okoli davaju svoje veci a tvaria sa kamaratsky. Utulne, male, sikovne. Zistujeme ze sme obkoleseni stanmi Cechov. Uplne unaveni sa hadzeme do bazenu na ktory sme sa uz dlho tesili. Po schladeni a strertnuti sa so Sanim sa vyberame na registraciu. Po registracii kratky nakup a s velkou unavou pochodujeme spet do kempu kde davame suchu veceru a dlhy spanok. Rano nas Marko zobudza rachotom. Podarilo sa mu prepadnut postel ktora je za normalnych okolnosti stol. Po uprave sa mu to podari o pol hodinku znovu. Takze uz vstavame… Ranajky zo vcerajsieho nakupu sa pripavuju. Dnes je iba opening ceremony a mandatory brifing. Cize ide sa lietat. Vyrazeme zo Sanim aj jeho mazelkou a malinky decky. Sme dokopy siesti a tak malinky decky je v kufri. Na kopec vedie klukata uzka cesta zo zrazmy na stranach. Cestou hore sa stretavame s protiiducim kempingwagonom. Nakoniec sme sa sa “dohodli” ze on vycuva smerom hore. Lietalo asi 40 rogal, 2 atosi, 4 padaky, 1 futral. Okolie a startovisko mi pripomina lietanie v Chorvatsku. Pri skladani kridla nas minaju dust devili. Ludia sa moc do vzduchu nehrnu. Najprv to moc nenosilo ale nakoniec sa chyta skoro kazdy. Startuje sa na juh kde pri vyhnivani treba rovno letiet na pristavacku v kempe, inak clovek riskuje pristatie na nudzovej pristavacke ktora neni nic moc. Chytam sa vlavo, vytacam do 2200mnm a pustam sa na dalsi hreben smerom na sever. Termika podobna ako v Greifenburgu, je to dost rozbite a silne. Dnes lieta aj Marko trochu si potoci a nakoniec testuje pristavacku v kempe s koleckami svojho lietajuceho offroada. Na druhom hrebeni trochu tocim, potom uz valim spet do kempu lebo mandatori brifing je o 17:00. Pristatie najlepsie z poslednych siestich, aj tak pokladam nos. Sani, krasne pristatie na rozdiel od minimalkoveho startu-Saniho klasika. Pristava o “pet”. Pri tom sme sa dohodli ze o pol piatej musime byt na zemi aby sme stihli nevyhnutny brifing o 17:00. Po mondokovani som zistil ze pre Saniho ”pala pet” pristavacka znamenalo 5:30pm a tak nechava rozbalene kridlo a zavodime do HQ na brifing. Potom sa vraciame, Sani si sklada kridlo a mi ostatni ideme na Openig ceremony. Za tou vsetkou Francustinou bolo nakoniec aj nieco po anglicky. Potom nejake ocenenie, deti co kreslili rogala, muzika a potom horsa na ako to nazvali organizatori Light buffet. Drobonosti, jednohubky ale vsetko bolo niecim zaujimave. Sangria, sumive vino, mineralka, cola, dzus. Navrat do kempu, pokec s cechmi. Honzovi Matejosvskemu sa polamala doska na postroji. Podarilo sa mu vyskusat Markov postroj ale dychanie mu robilo velky problem… viete si to presdstavit Matejovsky (108kg) v Markovom postroji zaveseny na strome…? Takze zatial asi nelieta, caka na dalsi ktory mu ma prist az v sobotu. Je 23:59, dopisujem report a to len kvoli vam…
Kde bolo tam bolo, islo sa do Francuzska lietat na Pre-World…
Planovalo sa stretnut v Hlohovci cca. o 13:00. Po dodatocnych nakupoch a meskaniach sa stretavame o 16:15. Nakladame najlepsieho zvozara team lidera siroko daleko. Nakoniec zistujeme ze auto nie je uplne plne a Marko ide akurat z rybacky kde grilovali a ma pri sebe gril. Nakladame, vsak som slubil priatelke ze budeme grilovat aj ked som uspesne zabudol jednorazove grily z Lidlu doma. Cesta 1310 km. Posledne vypocty GPS a konecne opustame Slovensko 19:30. Cesta dobra, malo aut, klima ziadna. Moja Suzuki sa dobre nevyspala a s troma kridlami a batozinou sa jej nechcelo ist viac ako 100-110 km. Do kopca to dokonca valilo az 80. Asi o pol noci sa striedam s Markom. Do rana sa este vystriedame dva krat. Unavu za volantom je dost citit. Nakoniec nudne, uspavajuce roviny vystriedaju krasne priesmiky alp, klukate cesty a tunely. Este asi 70 km pred cielom sa zastavujeme posilnit Mc Donalds stravou, kde Marko skusa wifi, business je biznis. Po unavenej ceste dorazame do kempu. Ubytuvavame sa do karavanu. Je to maly prives s plachtovou predcienou. Je to celkom slusne vybavene. Plynovy varic, elektrika, voda a vonku mame celkom velku chladnicku do ktorej si vseci v okoli davaju svoje veci a tvaria sa kamaratsky. Utulne, male, sikovne. Zistujeme ze sme obkoleseni stanmi Cechov. Uplne unaveni sa hadzeme do bazenu na ktory sme sa uz dlho tesili. Po schladeni a strertnuti sa so Sanim sa vyberame na registraciu. Po registracii kratky nakup a s velkou unavou pochodujeme spet do kempu kde davame suchu veceru a dlhy spanok. Rano nas Marko zobudza rachotom. Podarilo sa mu prepadnut postel ktora je za normalnych okolnosti stol. Po uprave sa mu to podari o pol hodinku znovu. Takze uz vstavame… Ranajky zo vcerajsieho nakupu sa pripavuju. Dnes je iba opening ceremony a mandatory brifing. Cize ide sa lietat. Vyrazeme zo Sanim aj jeho mazelkou a malinky decky. Sme dokopy siesti a tak malinky decky je v kufri. Na kopec vedie klukata uzka cesta zo zrazmy na stranach. Cestou hore sa stretavame s protiiducim kempingwagonom. Nakoniec sme sa sa “dohodli” ze on vycuva smerom hore. Lietalo asi 40 rogal, 2 atosi, 4 padaky, 1 futral. Okolie a startovisko mi pripomina lietanie v Chorvatsku. Pri skladani kridla nas minaju dust devili. Ludia sa moc do vzduchu nehrnu. Najprv to moc nenosilo ale nakoniec sa chyta skoro kazdy. Startuje sa na juh kde pri vyhnivani treba rovno letiet na pristavacku v kempe, inak clovek riskuje pristatie na nudzovej pristavacke ktora neni nic moc. Chytam sa vlavo, vytacam do 2200mnm a pustam sa na dalsi hreben smerom na sever. Termika podobna ako v Greifenburgu, je to dost rozbite a silne. Dnes lieta aj Marko trochu si potoci a nakoniec testuje pristavacku v kempe s koleckami svojho lietajuceho offroada. Na druhom hrebeni trochu tocim, potom uz valim spet do kempu lebo mandatori brifing je o 17:00. Pristatie najlepsie z poslednych siestich, aj tak pokladam nos. Sani, krasne pristatie na rozdiel od minimalkoveho startu-Saniho klasika. Pristava o “pet”. Pri tom sme sa dohodli ze o pol piatej musime byt na zemi aby sme stihli nevyhnutny brifing o 17:00. Po mondokovani som zistil ze pre Saniho ”pala pet” pristavacka znamenalo 5:30pm a tak nechava rozbalene kridlo a zavodime do HQ na brifing. Potom sa vraciame, Sani si sklada kridlo a mi ostatni ideme na Openig ceremony. Za tou vsetkou Francustinou bolo nakoniec aj nieco po anglicky. Potom nejake ocenenie, deti co kreslili rogala, muzika a potom horsa na ako to nazvali organizatori Light buffet. Drobonosti, jednohubky ale vsetko bolo niecim zaujimave. Sangria, sumive vino, mineralka, cola, dzus. Navrat do kempu, pokec s cechmi. Honzovi Matejosvskemu sa polamala doska na postroji. Podarilo sa mu vyskusat Markov postroj ale dychanie mu robilo velky problem… viete si to presdstavit Matejovsky (108kg) v Markovom postroji zaveseny na strome…? Takze zatial asi nelieta, caka na dalsi ktory mu ma prist az v sobotu. Je 23:59, dopisujem report a to len kvoli vam…
Dobre som sa zasmial Ivan. So Sanim radsej o dolezitych veciach komunikuj po nemecky, asi si skor budete rozumiet Prajem vela stastia a co najviac nech dolietavas do ciela. Pozdrav teamleadera (serpu) a sekretarku jaj a prdelnika tiez. Vidim ze Marko nasiel lepsi sposob ranneho budenia druzstva, nez ako sme mali zauzivany v Greifenburgu.
Fenomenálny úspech v prvom kole
48 Plucinsky SVK 101,3 km 609 body
výsledky:
http://www.chabre2009.com/
Ivan si leší a lepší. Sústreď sa plne na lietanie a zvozár Marko zariadi všetko ostatné. A never na rečí, že je na baby. Je to nechutné ohováranie!?
48 Plucinsky SVK 101,3 km 609 body
výsledky:
http://www.chabre2009.com/
Ivan si leší a lepší. Sústreď sa plne na lietanie a zvozár Marko zariadi všetko ostatné. A never na rečí, že je na baby. Je to nechutné ohováranie!?
Naposledy upravil/-a Tono v Pi Jún 27, 2008 8:45 am, upravené celkom 1 krát.
- sidewinder
- Príspevky: 2750
- Dátum registrácie: St Sep 19, 2007 9:00 am
- Bydlisko: Kosice- Toporec - SR
- Kontaktovať užívateľa:
-
- Príspevky: 2692
- Dátum registrácie: Pi Sep 28, 2007 9:05 pm
- Bydlisko: Ta Košice (The Kosice)
- Kontaktovať užívateľa:
Výborne Ivan, škoda že ti to už nevydalo aj cez ten posledný hrebeň. Ale sedelo vás tam dosť - aj po trati. Pekný výsledok.
Oproti Greifenburgu sú títo organizátori na vyššom leveli, čo sa týka softvéru. Výsledky v HTML, okamžite zverejnené IGC súbory. Dokonca používajú najnovšie vylepšenie GPSdump podĽa môjho návrhu, takže si môžete pozrieť animáciu všetkých IGC súborov a pri každom pilotovi svieti aj meno.
Oproti Greifenburgu sú títo organizátori na vyššom leveli, čo sa týka softvéru. Výsledky v HTML, okamžite zverejnené IGC súbory. Dokonca používajú najnovšie vylepšenie GPSdump podĽa môjho návrhu, takže si môžete pozrieť animáciu všetkých IGC súborov a pri každom pilotovi svieti aj meno.