1-2.4.2017 - Stranik
Re: 1-2.4.2017 - Stranik
Mišo, to dokáže aj naša biela vrana
- jaro
- Príspevky: 4200
- Dátum registrácie: Št Sep 20, 2007 12:39 pm
- Bydlisko: Prešov
- Kontaktovať užívateľa:
Re: 1-2.4.2017 - Stranik
Nech sú úchopy akékoľvek, trebalo by dačo s tým urobiť. Aj to že v takom neistom vetre by som neriešil prechod na uplne iné krídlo. Aj skorá jar nie je úplne dobrá, trebalo by dačo polietať a mať istotu. Chlapci netlačte na pílu keď to nie je treba. Chystáte sa do Wolfsberbu, videli ste aká je tam perfektné štartovačka. To mal byť ten cieľ na tekéto pokusy. Alebo je aj veľa iných miest. Zvážte teda možnosti budúceho vývoja.
Re: 1-2.4.2017 - Stranik
S Jarom úplne súhlasím. V tomto našom krásnom športe je lepšie mať permanentný rešpekt a zmysel pre zdravý úsudok.
Aj ja som si vravel, že z Talhofera prejdem na výkonnejšie krídlo až vtedy, keď budem mať istotu, že dostatočne zvládam pristátia.
Štarty mi v zásade nikdy nerobili problém, skôr som mal mindráky, ako pristanem. Darmo je na internete celá fúra videí, pilot si sám musí odlietať ten svoj potrebný počet štartov a pristátí, aby sa jednotlivé fázy letu naučil robiť podvedome. Myslím si, že v štádiu, keď pilot ešte dostatočne nezvláda štarty a pristátia, je najlepšie dať si v danom letovom dni 2-3 lety za sebou. Jedine tak môže pilot začerstva napraviť predchádzajúcu chybu, resp. pretrénovať to, čo mu veľmi nejde.
Je zlé, že (aj z objektívnych príčin) lietame v zásade málo. Potom máme "absťák" a chceme za každých okolností dohnať zmeškané.
Osobne si tiež myslím, že po dlhej zimnej prestávke je lepšie rozlietať sa na pôvodnom krídle a na nové prejsť až následne. Ak sa nechceme dotĺcť už na štarte a predčasne poškodiť, či zničiť krídlo, prípadne odradiť potencionálnych záujemcov o lietanie, potom nič rozumnejšie neexistuje!!!
Nech mi inštruktori prepáčia rady uvedené vyššie. Som (zatiaľ! ) len rekreačný pilot, ktorému na dôchodku lietanie zachutilo podobne ako iné radosti života...
Aj ja som si vravel, že z Talhofera prejdem na výkonnejšie krídlo až vtedy, keď budem mať istotu, že dostatočne zvládam pristátia.
Štarty mi v zásade nikdy nerobili problém, skôr som mal mindráky, ako pristanem. Darmo je na internete celá fúra videí, pilot si sám musí odlietať ten svoj potrebný počet štartov a pristátí, aby sa jednotlivé fázy letu naučil robiť podvedome. Myslím si, že v štádiu, keď pilot ešte dostatočne nezvláda štarty a pristátia, je najlepšie dať si v danom letovom dni 2-3 lety za sebou. Jedine tak môže pilot začerstva napraviť predchádzajúcu chybu, resp. pretrénovať to, čo mu veľmi nejde.
Je zlé, že (aj z objektívnych príčin) lietame v zásade málo. Potom máme "absťák" a chceme za každých okolností dohnať zmeškané.
Osobne si tiež myslím, že po dlhej zimnej prestávke je lepšie rozlietať sa na pôvodnom krídle a na nové prejsť až následne. Ak sa nechceme dotĺcť už na štarte a predčasne poškodiť, či zničiť krídlo, prípadne odradiť potencionálnych záujemcov o lietanie, potom nič rozumnejšie neexistuje!!!
Nech mi inštruktori prepáčia rady uvedené vyššie. Som (zatiaľ! ) len rekreačný pilot, ktorému na dôchodku lietanie zachutilo podobne ako iné radosti života...
Naposledy upravil/-a Edmond PP v Ut Apr 18, 2017 9:25 pm, upravené celkom 3 krát.
Thalhofer GT
Bautek Fizz
Bautek Fizz
- jaro
- Príspevky: 4200
- Dátum registrácie: Št Sep 20, 2007 12:39 pm
- Bydlisko: Prešov
- Kontaktovať užívateľa:
Re: 1-2.4.2017 - Stranik
Edmond si už dosť preskákal, teda naskákal aby si si nemusel dovoľovať od inštruktorov. Máš odskákané, máš nalietané, máš comeback, máš názor aj skúsenosti. Takže rozprávaj, rozdávaj a nedovoľuj si. Tu sa to nenosí.
- Ivan Plucko - NAY
- Príspevky: 988
- Dátum registrácie: Ut Okt 23, 2007 8:17 pm
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať užívateľa:
Re: 1-2.4.2017 - Stranik
Ty si tam toho nacapal. celkom nebezpecne ti dat techniku do ruky
Monotrike
- jaro
- Príspevky: 4200
- Dátum registrácie: Št Sep 20, 2007 12:39 pm
- Bydlisko: Prešov
- Kontaktovať užívateľa:
Re: 1-2.4.2017 - Stranik
pačik pre Ivana, Rebro neprovokuj.