2.10. Dubovica
Napísané: Ne Okt 02, 2011 7:58 pm
PO včerajšej rekonvalescencii rano dojednavame čas a o 11:05 odchadzame od mojej garaže. Chalani v aute neveria mojej asfaltke a až keď brúsime pastvu na poľnej ceste pri vleku im to dochadza, čas 11:45. Kontrolujeme teren, vietor, davame fleru, obzerame pristavačky zhora, je to husté. Vietor 6-8 m. Skladame, prichadzaju turisti, pomocníci. O 13tej obliekam a s pomocou na kus šikmom štarte, odskakujem kričiaci že " pusť ma, pusť" Aj tak neviem či držal. Dík Bróňa.
Malo vľavo, vpravo, turbulentne a rýchle, zisťujem že oprava krídla je dobrá nič sa nedeje, všetko funguje ako má, Beriem prve metre do +150m. Prvy stupak, znos ani nie tak veľký do +300 m. Vozím sa hore dole, čakam na Nora. Noro leti nad zjazdovkou niekde preč, neviem prečo. Potom letim na Madruňu, čakam na bubliny čo stale častejšie chodia. Po návrate z Mardune letim na západ. Stale nechapem prečo mi budiky ukazuju vietor zo západu. Už to inak nebude. Po hrebeni točím na južných tranách Dubovice, Mardune aj Kohuta Zapad a termika spoľahlivo funguje. Za SB sa rozhodujem neletieť na Lysu Straž ale na Šarišsky hrad. Tam pozujem turistom, točim na severe, do +150 m, potom asi stret so Z vetrom, dosť turbulencie tak letim ku motorestu.Tam dosť čerstvý S tak nedolietam ku ceste a pristavam až v neuveritelnej nízkej rýchlosti voči zemy mäkko do stredu poľa.
OStatní sa zbieraju a ja davam v ramci pitneho režimu a rekonvalescencie do 3 piv.
Hodnotím terén ako štndartný pre prelet do PO. Dalo sa aj viac ale ... boli dôvody tak nabudúce. Výmena folii v nábežke dobrá, krídlo letí mam pocit o kus lepšie, Pamať vo variu mamaximum 81 km a to som určite nešiel naplno. Oprava spír parada krídlo letí pekne a rovno. Ani neviem prečo to chcem predať.
Malo vľavo, vpravo, turbulentne a rýchle, zisťujem že oprava krídla je dobrá nič sa nedeje, všetko funguje ako má, Beriem prve metre do +150m. Prvy stupak, znos ani nie tak veľký do +300 m. Vozím sa hore dole, čakam na Nora. Noro leti nad zjazdovkou niekde preč, neviem prečo. Potom letim na Madruňu, čakam na bubliny čo stale častejšie chodia. Po návrate z Mardune letim na západ. Stale nechapem prečo mi budiky ukazuju vietor zo západu. Už to inak nebude. Po hrebeni točím na južných tranách Dubovice, Mardune aj Kohuta Zapad a termika spoľahlivo funguje. Za SB sa rozhodujem neletieť na Lysu Straž ale na Šarišsky hrad. Tam pozujem turistom, točim na severe, do +150 m, potom asi stret so Z vetrom, dosť turbulencie tak letim ku motorestu.Tam dosť čerstvý S tak nedolietam ku ceste a pristavam až v neuveritelnej nízkej rýchlosti voči zemy mäkko do stredu poľa.
OStatní sa zbieraju a ja davam v ramci pitneho režimu a rekonvalescencie do 3 piv.
Hodnotím terén ako štndartný pre prelet do PO. Dalo sa aj viac ale ... boli dôvody tak nabudúce. Výmena folii v nábežke dobrá, krídlo letí mam pocit o kus lepšie, Pamať vo variu mamaximum 81 km a to som určite nešiel naplno. Oprava spír parada krídlo letí pekne a rovno. Ani neviem prečo to chcem predať.