8_05_2009 Kapušaňak
-
- Príspevky: 1332
- Dátum registrácie: St Okt 24, 2007 9:07 pm
- Bydlisko: Košice
- Kontaktovať užívateľa:
8_05_2009 Kapušaňak
sam, bez serpov, vodicov a inych votrelcov. Narobil som sa jak ... kym som nadabil prvy a jediny stupak.
-
- Príspevky: 2692
- Dátum registrácie: Pi Sep 28, 2007 9:05 pm
- Bydlisko: Ta Košice (The Kosice)
- Kontaktovať užívateľa:
Mišo bol už vo vzduchu keď sme dorazili: ja, Laco, Ivan, Edmond, Marek.
Ivana sme preškolili na nový kopec. Aj keď štart nebol jednoduchý, Ivan to zvládol výborne (+ mohutný potlesk od divákov). Pristátie do obmedzeného priestoru zvládol bezpečne, aj keď poslednú zákrutu nasadil trochu neskoro, a až po pokyne rádiom. Ale na prvý pokus to bolo dobré. (+ ďalší potlesk od divákov)
Zbytok bolo svahovanie a fotenie.
Ivana sme preškolili na nový kopec. Aj keď štart nebol jednoduchý, Ivan to zvládol výborne (+ mohutný potlesk od divákov). Pristátie do obmedzeného priestoru zvládol bezpečne, aj keď poslednú zákrutu nasadil trochu neskoro, a až po pokyne rádiom. Ale na prvý pokus to bolo dobré. (+ ďalší potlesk od divákov)
Zbytok bolo svahovanie a fotenie.
- sidewinder
- Príspevky: 2750
- Dátum registrácie: St Sep 19, 2007 9:00 am
- Bydlisko: Kosice- Toporec - SR
- Kontaktovať užívateľa:
Priznám sa, bol som smutný, že včera taký pekný deň a Kokava padla. Ráno o 8:00 som bol s "manšaftom" kompletne nachystaný na 2 prenocovania v Penzióne Kokava so zarezervovanou 3-lôžkovou izbou u vedúceho. Lenže súťažiacich nikde a na sólo jazdu a lietanie nad Kokavou som nevedel presvedčiť ani Mareka. Som ranné vtáča a nerád prešĽapujem z nohy na nohu, kým sa niekto rozhýbe k činu. Po zhodnotení všetkých pre a proti i informácie od chlapcov z Košíc sme napokon okolo 13:00 vyrazili z Popradu smerom na Kapušiansky hrad. Pred 14:00 hod. sme už boli pod hradom, kým Mišo to už nejaký čas brúsil nad kopcom.
Trvalo dosť dlho, kým sme sa v stiesnenom priestore na štarte postupne dostali rozkladaniu krídiel a následným štartom po GP v poradí pred nami. Marek z našej várky odštartoval ako prvý a po ňom Laco. Obaja sa pekne uchytili. Pred 18:00 som odštartoval i ja, vystúpal nad úroveň hrebeňa, ale nad pravou otočkou som neprezieravo zaletel ďalej a stratil výšku, takže som cca po 15 minútach otočil na pristátie. To chce poznanie kopca a skúsenosť. Nabudúce budem múdrejší. Ĺ tart dobrý, bezpečné pristátie - čo si po pauze v lietaní (od 06. 09. 2008) môžem viac želať - dobré na znovuzískanie potrebnej sebadôvery. Bol to aj tak úspech a z mojej strany oprávnená spokojnosť - aj keď som tým tam hore ( Marek, Laco a Peťo) lietanie v podvečernom oleji úprimne závidel. Peťovi ďakujem za servis pri mojom štarte!
Zdá sa mi, že v z hĽadiska veĽkosti štartovacieho miesta (miesta na rozloženie krídiel) i prístupu vozidla je popradská Dubina ("starý štart"), ktorá mi v mnohom pripomína Kapušiansky hrad, lepšia. Verím, že sa tam aspoň v takom istom počte tiež niekedy stretneme. Na Dubine sme pri dvoch brigádach urobili priestor i za hranou kopca v závetrí. Je priechodné (i neoficiálne) niečo podobné urobiť i na Kapušianskom hrade? To by potom naozaj bola paráda - krídla rozkladať v závetrí za hranou a rozložené ich iba preniesť na štart. Ă
Trvalo dosť dlho, kým sme sa v stiesnenom priestore na štarte postupne dostali rozkladaniu krídiel a následným štartom po GP v poradí pred nami. Marek z našej várky odštartoval ako prvý a po ňom Laco. Obaja sa pekne uchytili. Pred 18:00 som odštartoval i ja, vystúpal nad úroveň hrebeňa, ale nad pravou otočkou som neprezieravo zaletel ďalej a stratil výšku, takže som cca po 15 minútach otočil na pristátie. To chce poznanie kopca a skúsenosť. Nabudúce budem múdrejší. Ĺ tart dobrý, bezpečné pristátie - čo si po pauze v lietaní (od 06. 09. 2008) môžem viac želať - dobré na znovuzískanie potrebnej sebadôvery. Bol to aj tak úspech a z mojej strany oprávnená spokojnosť - aj keď som tým tam hore ( Marek, Laco a Peťo) lietanie v podvečernom oleji úprimne závidel. Peťovi ďakujem za servis pri mojom štarte!
Zdá sa mi, že v z hĽadiska veĽkosti štartovacieho miesta (miesta na rozloženie krídiel) i prístupu vozidla je popradská Dubina ("starý štart"), ktorá mi v mnohom pripomína Kapušiansky hrad, lepšia. Verím, že sa tam aspoň v takom istom počte tiež niekedy stretneme. Na Dubine sme pri dvoch brigádach urobili priestor i za hranou kopca v závetrí. Je priechodné (i neoficiálne) niečo podobné urobiť i na Kapušianskom hrade? To by potom naozaj bola paráda - krídla rozkladať v závetrí za hranou a rozložené ich iba preniesť na štart. Ă
Do ... zase si ma vymakolMiso_G napísal:z Lacovho treklogu : max. stoupání : 20.0 m/s - hmm to uz hej 100m za 5sec, hmm Laco tak to budem chodit lietat uz len s tebou, hmm Laco - to je tych ako pises mnoho stupakov ?
Ale jeden stupak som mal, lebo inak by som vysielac neurobil. Potom uz len take zbytky...
Ked si odfiltrujes tie "GPS stupaky", zistis, ako sa dalo polietat a ci sa ti oplatilo ist skor. Aj mna by to zaujimalo.